ماده ۱ - تعاریف و اصطلاحات
اصطلاحاتی که در این شرایط و قوانین به کار رفته است دارای معانی مشروح زیر است:
۱-۱- شرکت: شرکت هوشمند سازان جوان اسرار که نسبت به ارائه خدمات نوبت آنلاین اقدام میکند.
۲-۱- نوبت آنلاین: خدمات نرمافزاری که توسط شرکت به منظور نوبتدهی سالنهای آرایشی و پیرایشی و کلینیکهای زیبایی به کاربران ارائه میشود.
۳-۱- اپلیکیشن: نرمافزار متعلق به شرکت که به منظور استفاده از خدمات نوبت آنلاین، حق استفادەی موقت از آن برابر شرایط مندرج در قرارداد خصوصی و سند حاضر به کاربران یا طرفهای تجاری شرکت اعطا میشود.
۴-۱- قرارداد خصوصی: توافق کتبی یا الکترونیکی فیمابین شرکت و کاربر یا طرفهای تجاری شرکت، جهت بهرهبرداری موقت از نرمافزار نوبت آنلاین.
۵-۱- کاربر: شخصی حقیقی یا حقوقی است اعم از مشتری، آرایشگر و مهمان که برابر شرایط و قوانین حاضر از طریق اینترنت به اپلیکیشن متصل و از خدمات نوبت آنلاین بهرهمند میشود.
۶-۱- کاربران: از کاربر آرایشگر، کاربر مشتری و کاربر مهمان یا سایر کاربران نوبت آنلاین، تحت عنوان کاربران یاد میشود.
۷-۱- کاربر آرایشگر: شخص حقیقی است که در اپلیکیشن نوبت آنلاین برای دریافت درخواست مشتری و ارائه خدمات ثبتنام کرده است.
۸-۱- کاربر مشتری: شخص حقیقی یا حقوقی است که در اپلیکیشن نوبت آنلاین برای ارسال درخواست نوبت آرایشگاه ثبتنام کرده است.
۹-۱- کاربر مهمان: شخص حقیقی است که بدون نیاز به داشتن حساب کاربری، توسط کاربر مشتری و یا کاربر آرایشگر جهت استفاده از خدمات نوبت آنلاین معرفی میشود.
۱۰-۱- طرف تجاری: اشخاص حقیقی و حقوقی که برابر قرارداد خصوصی از طریق ایجاد درگاه، حق بهره برداری موقت از اپلیکیشن را با نام تجاری خود یا مشترک با نوبت آنلاین را دارند.
۱۱-۱- حساب کاربری: حسابی است که اشخاص برای استفاده از خدمات نوبت آنلاین در اپلیکیشن ایجاد کردهاند.
۱۲-۱- کد تخفیف: کد صادر و تامین اعتبار شده توسط نوبت آنلاین که برابر آن کاربر مشتری میتواند با وارد کردن در اپلیکیشن از پرداخت کل یا قسمتی از هزینه سفارش معاف شود.
۱۳-۱- کد تخفیف سازمانی: کد صادر شده توسط نوبت آنلاین و تامین اعتبار شده توسط مدیر پنل سازمانی نوبت آنلاین که برابر آن کاربر مشتری میتواند با وارد کردن در اپلیکیشن از پرداخت کل یا قسمتی از هزینه سفارش معاف شود.
۱۴-۱- مدیر پنل سازمانی: شخص حقیقی یا حقوقی که حق استفاده از پنل سازمانی نوبت آنلاین، جهت انجام سفارش را دارد.
۱۵-۱- موجودی: مبلغی است که کاربران در حساب کاربری خود به منظور استفاده از خدمات نوبت دارند. این مبلغ به صورت پرداخت از طریق سامانەی بانکی و کارتهای عضو شبکەی شتاب و یا با استفاده از نوبت آنلاین کارت یا کیف پول طرفهای تجاری طبق شرایط و قوانین حاضر، منظور و محاسبه خواهد شد.
۱۶-۱- اطلاعات محرمانه: اطلاعاتی که توسط کاربران در نوبت آنلاین قرار داده میشود، اعم از اطلاعاتی که به صورت مستقیم از سوی کاربران وارد میشود و همچنین اطلاعاتی که به صورت خودکار و در نتیجەی بهرهبرداری از خدمات نوبت آنلاین توسط شرکت یا طرفهای تجاری تولید یا در اختیار شرکت قرار داده میشود.
۱۷-۱- قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران: قانون اساسی، قوانین عادی، آئین نامههای اجرایی، بخشنامهها، دستورالعملها و کلیه ضوابط قانونی حاکم بر انجام موضوع قرارداد.
ماده ۲ - حساب کاربری
۱-۲- کاربران با ثبت نام در اپلیکیشن نوبت آنلاین، همچنین با هر بار استفاده از خدمات آن، می پذیرند که شرایط و قوانین حاضر را به صورت کامل مطالعه کرده و آن را با اطلاع کامل از شرایط و معانیاش پذیرفتهاند. این شرایط و قوانین ممکن است در طول زمان تغییر کند. استفادەی کاربران از اپلیکیشن، پس از هر بار تغییر در شرایط و قوانین، به معنی پذیرش تغییرات مذکور است. این قوانین برای مطالعه کاربران در سایت و اپلیکیشن نوبت آنلاین در دسترس است.
تبصره ۱- کاربران در صورت نیاز به استفاده از خدمات نوبت آنلاین باید برای تکمیل اطلاعات خواسته شده توسط طرفهای تجاری از قبیل نشانی اقدام کنند.
تبصره ۲- کاربر مهمان الزامی به داشتن حساب کاربری در نوبت آنلاین نداشته لیکن برای استفاده از خدمات نوبت آنلاین میبایست واجد اهلیت قانونی از جمله حداقل سن ۱۸ سال باشد.
۲-۲- کاربران شخص حقوقی مکلف به معرفی نماینده (شخص حقیقی) برای ثبتنام در اپلیکیشن هستند و اطلاعات این شخص حقوقی باید در اپلیکیشن قید شود.
۳-۲- هیچ یک از کاربران حق استفاده از ربات و نرمافزارهای مرتبط یا واسط را برای استفاده از اپلیکیشن اعم از احراز هویت، تکمیل اطلاعات، ارسال درخواست و غیره ندارند.
۴-۲- کاربران میپذیرند کلیه اطلاعات درخواستی اپلیکیشن را مطابق با واقعیت، صحیح و بروز وارد کنند و شخص کاربر مسئول عدم صحت و به روز نبودن اطلاعات است. در صورت اثبات خلاف این موضوع، شرکت هیچ گونه مسئولیتی در مورد خسارات و مشکلات ناشی از عدم اعتبار اطلاعات اعلامی بر عهده نخواهد داشت.
۵-۲- کاربران متعهد میشوند که صرفا با شماره موبایل متعلق به خود در اپلیکیشن ثبتنام کنند. در غیر این صورت در برابر شخص ذی نفع صاحب شماره موبایل تماما مسئول بوده و شرکت به محض آگاهی از این موضوع مجاز خواهد بود نسبت به لغو عضویت و حساب کاربری اقدام کند.
۶-۲- هر شخص تنها میتواند یک حساب کاربری به عنوان کاربر مشتری یا کاربر آرایشگر یا استفاده کننده از خدمات نوبت آنلاین داشته باشد. در صورتی که شرکت اطلاع یابد که به نام یک شخص اعم از حقیقی و یا حقوقی حسابهای کاربری متعدد وجود دارد، مجاز خواهد بود نسبت به قطع خدمات و غیرفعال کردن حسابهای کاربری مذکور اقدام کند.
۷-۲- مسئولیت همەی فعالیتهایی که از طریق حساب کاربری اشخاص حقیقی و یا حقوقی در اپلیکیشن یا سایر خدمات ارائه شده در اپ نوبت آنلاین انجام میشود، به عهدەی کاربران است. بنابراین مسئولیت اشخاص ثالث یا افرادی غیر از کاربر که با آن حساب از خدمات اپلیکیشن استفاده میکنند، تماما متوجه کاربر صاحب حساب است. کاربر دارای حساب کاربری با کاربر مهمان، دارای مسئولیت تضامنی در قبال اشخاص اعم از شرکت، سایر کاربران و اشخاص ثالث هستند.
۸-۲- مسئولیت حفظ امنیت اطلاعات حساب کاربری شامل نام کاربری و رمز عبور به عهدەی کاربران میباشد. در صورت مفقود شدن یا به سرقت رفتن اطلاعات حساب کاربری و گوشی موبایل، کاربر مذکور موظف است در اسرع وقت موضوع را به اطلاع شرکت برساند. بدیهی است تا زمانی که اطلاع رسانی به شرکت انجام نشده است، مسئولیت همەی فعالیتهایی که از طریق حساب کاربری مذکور و موبایل کاربر انجام شده و میشود به عهدەی وی خواهد بود.
۹-۲- کاربران حق ندارند به سایر اشخاص حقیقی و حقوقی اجازه استفاده از حساب کاربری خود را بدهند یا حساب خود را به شخص حقیقی یا حقوقی دیگری منتقل کنند. در مورد کاربر شخص حقوقی نیز، مسئولیتهای قانونی بهرهبرداری از خدمات نوبت آنلاین متوجه مدیران اشخاص حقوقی خواهد بود. درخواست سفارش برای کاربر مهمان مشمول این بند نمیشود.
۱۰-۲- در شرایط خاصی ممکن است از کاربران برای استفاده از خدمات، درخواست احراز هویت شود، در این شرایط اگر کاربران اطلاعات کافی در اختیار شرکت قرار ندهند، شرکت میتواند حساب کاربری آنها را مسدود و از ارائەی خدمات به نامبردگان خودداری کند.
۱۱-۲- ممکن است بنا به مورد و حسب صلاحدید شرکت، از کاربران درخواست شود که اقدام به تکمیل اطلاعات، ارائه مدارک و یا اصلاح اطلاعات موجود کنند. در این صورت، کاربر متعهد به ارائه اطلاعات و یا اصلاح اطلاعات درخواستی در مدت اعلام و درخواست شده از سوی شرکت خواهد بود. در غیر این صورت شرکت می تواند حساب کاربری وی را مسدود کرده و از ارائەی خدمات به کاربر مذکور خودداری کند.
۱۲-۲- اطلاعات کاربری نزد کاربر گیرنده اطلاعات، محرمانه بوده و هیچ یک از کاربران حق ندارند اطلاعات مربوط به حساب طرف مقابل را (اعم از مشخصات هویتی، شماره تماس، آدرس، عکس و غیره) ذخیره، یا منتشر کند و در دسترس دیگران قرار دهد.
۱۳-۲- کاربر مهمان بدون نیاز به داشتن حساب کاربری و از طریق کاربر مشتری ویا کاربر آرایشگر امکان رزرو نوبت و حق استفاده از خدمات نوبت آنلاین را داشته و خواهد داشت. کاربر مهمان در زمان استفاده از خدمات نوبت آنلاین متعهد به رعایت ضوابط نوبت آنلاین از جمله شرایط و قوانین حاضر است.
ماده ۳ - استفاده از نوبت آنلاین
۱-۳- کاربران اعم از مشتری، آرایشگر و مهمان متعهد می شوند در حین انجام خدمات با نوبت آنلاین از استعمال دخانیات امتناع کنند.
۲-۳- با استفاده از خدمات نوبت آنلاین، کاربران میپذیرند و موظف هستند که از خدمات ارائه شده برای انجام هیچ فعالیت غیر قانونی طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران، خلاف شرع و مخالف با عرف جامعه استفاده نکنند.
۳-۳- کاربران متعهد می شوند هیچ گاه از خدمات نوبت آنلاین به صورتی که به نوبت آنلاین، طرف تجاری و شرکای آن صدمهای وارد کند، استفاده نکنند. در صورتی که کاربران نسبت به سوء استفاده از امکانات فراهم شده در خدمات نوبت آنلاین در جهت منافع شخصی و یا آسیب مادی یا معنوی به منافع شرکت اقدام کنند، شرکت ضمن داشتن حق قطع خدمات و غیرفعال کردن حساب کاربری آنها، مجاز خواهد بود، با مراجعه به مراجع ذیصلاح، نسبت به پیگیری قانونی از جمله مطالبه خسارات وارده اقدام کند.
۴-۳- کاربران میپذیرند که شرکت ممکن است از ارسال پیامک، ایمیل و یا Push Notification به عنوان راه ارتباطی با آنها استفاده کند. کاربران میتوانند درخواست کنند که ارسال این پیام ها قطع شود، اما با انصراف از دریافت این پیامها مشکلات احتمالی در استفاده از خدمات نوبت آنلاین را میپذیرند و ممکن است اطلاعات مقتضی را به موقع دریافت نکنند. با ارسال 11 به سرشماره پیامکی نوبت آنلاین، مشتری می تواند دریافت پیامک ها را قطع و با ارسال 12 مجدداً برقرار نماید.
۵-۳- شرکت، طرف تجاری یا مدیر پنل ممکن است کدهای تخفیف یا سازمانی را به عنوان هدیه به کاربران ارائه کنند. با وارد کردن این کدها در نرمافزار یا درصدی از هزینەی خدمات کاسته و یا درصدی از هزینەی خدمات پس از آن به کاربر برگردانده و یا مبلغ مشخصی به حساب کاربر در اپلیکیشن نوبت آنلاین اضافه شود. نحوەی ارائه این خدمات و تعیین مهلت استفاده از آن ها منوط به تشخیص و صلاحدید شرکت، طرف تجاری یا مدیر پنل بوده و در صورت عدم تعلق کدهای مذکور، کاربران حق طرح هیچ گونه ادعا و اعتراضی در این خصوص نخواهند داشت.
تبصره ۳- سازمان تنها مجاز به ایجاد کد تک عددی برای کارمندان خود، که شمارههای موبایل نوبت آنلاینی آنها را از قبل دارد میباشد.
۶-۳- کاربران میپذیرند که اجازەی انتقال یا فروش کدهای تخفیف و کدهای تخفیف سازمانی را به اشخاص دیگر ندارند. همچنین کاربران مجاز نیستند این کدها را به صورت عمومی منتشر کنند - حتی اگر شرکت در فضاهای عمومی به نحوی که در دسترس عموم است، این کدها را منتشر کرده باشد - مگر اینکه شرکت یا مدیر پنل رسماً این اجازه را به آنها داده باشد.
۷-۳- کاربران میپذیرند موجودی که در حساب کاربری خود دارند مستقل از روش کسب قانونی آن (اگر در نتیجه افزایش موجودی از طریق درگاه بانک یا وارد کردن کدهای تخفیفی که شرکت، طرف تجاری یا مدیر پنل در اختیار آنها قرار داده یا هر روش دیگری که مورد تایید شرکت باشد) فقط برای استفاده از خدمات نوبت آنلاین قابل استفاده است و امکان دریافت این وجه را به صورت نقد ندارد.
۸-۳- کاربران میپذیرند کدهایی که جهت افزایش موجودی یا کاهش هزینه خدمات به آنها داده میشود، ممکن است منقضی شوند. از آنجایی که شرکت، طرف تجاری یا مدیر پنل برای ارائه این کدها هزینه ای از کاربران دریافت نمی کنند، این حق برای آن ها محفوظ است که مبلغ یا درصد تاثیر این کدها را حتی پس از انتشار بر اساس شرایط کد اختصاص داده شده، تغییر دهد یا در صورت لزوم آن ها را باطل کند. هم چنین در صورتی که شرکت تشخیص دهد، اعمال این کد به علت خطای فنی یا تخلف صورت گرفته و یا غیر قانونی بوده است، می تواند این کدها یا مبلغ موجودی که در نتیجەی استفاده از آن به حساب کاربر افزوده شده را باطل یا حذف کند.
۹-۳- مسئولیت تامین اینترنت و سخت افزار لازم و هم چنین پرداخت هزینههای مربوط به آنها برای استفاده از خدمات نوبت آنلاین به عهدەی کاربران است.
۱۰-۳- کاربران متعهد میشوند پس از اتمام استفاده از خدمات ارائه شده در اپلیکیشن، از اطلاعاتی که در نتیجەی استفاده از خدمات نوبت آنلاین کسب کردهاند، هیچ گونه استفادهای نکنند. طبعاً ذخیره کردن اطلاعات کاربران در دستگاه تلفن همراه یا به هر شیوەی دیگر مغایر با قوانین نوبت آنلاین است. همچنین کاربران متعهد میشوند در طول زمان استفاده از خدمات و اپلیکیشن نوبت آنلاین، فقط در شرایط ضروری و به میزان مورد نیاز از اطلاعاتی که از کاربران ارائه شده است، استفاده کنند. استفادەی کاربران از این اطلاعات باید مطابق با عرف جامعه و قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد. در هر صورت اطلاعات مذکور به صورت امانت در اختیار کاربران قرار گرفته است و در صورت نقض تعهدات مذکور، شرکت و شخص ذینفع مجاز به پیگیری حقوقی و کیفری موضوع خواهد بود.
۱۱-۳- با استفاده از خدمات نوبت آنلاین، کاربران میپذیرند که در حین انجام خدمات، نوبت آنلاین را وسیلهای برای تبلیغات و بازاریابی کالا و خدمات شخصی خود قرار ندهند و از هرگونه معرفی و عرضەی محصولات و خدمات شخصی و یا متعلق به دیگران خودداری کنند.
۱۲-۳- کاربران متعهد به رعایت همەی شرایط و قوانین، اصول اسلامی، شرعی، اخلاقی و اجتماعی جمهوری اسلامی ایران در هنگام استفاده از نوبت آنلاین هستند.
۱۳-۳- کاربران میپذیرند و اعلام میکنند که متن حریم خصوصی نوبت آنلاین را مطالعه کرده و مورد قبول ایشان است.
۱۴-۳- کاربران میپذیرند که نوبت آنلاین ارائه دهنده خدماتی است که ارتباط بین کاربران مشتری یا آرایشگر را جهت توافق بر انجام یک خدمت فراهم میکند. لذا هر خدمتی که کاربران مشتری با آرایشگر انجام می دهد باید به عنوان یک قرارداد لازم مستقل و رابطەی قراردادی بین کاربران مشتری و آرایشگر در نظر گرفته شود.
تبصره ۴- استفاده کاربر مهمان از خدمات نوبت آنلاین به تبع قرارداد فی مابین کاربر مشتری رزرو کننده نوبت و کاربر آرایشگر قبول کننده درخواست رزرو نوبت، مجاز خواهد بود.
۱۵-۳- خدمات نوبت آنلاین ممکن است با مشارکت خدمات شرکتها یا طرف تجاری دیگری ارائه شود که شرکت نوبت آنلاین کنترلی روی آن ها ندارد. در چنین شرایطی کاربران می پذیرند که این خدمات، شرایط و قوانین مختص خود را دارند و نوبت آنلاین مسئولیتی در خصوص قوانین و خدمات این شرکت ها ندارد .
۱۶-۳- از آنجایی که ممکن است شخص یا اشخاصی غیر از کاربر مشتری اعم از کاربر مهمان از حساب کاربری وی استفاده کنند یا درخواست خدمت دهند، مسئولیت پرداخت هزینه های مترقبه متوجه کاربر مشتری است. هم چنین لازم به ذکر است که هرگونه مسئولیت قانونی استفاده کننده یا گیرنده خدمات از حساب کاربری، نسبت به کاربر آرایشگر و شرکت متوجه کاربر مشتری است و بدین ترتیب کاربر مذکور و مشتریان نسبت به شرکت دارای مسئولیت تضامنی هستند.
۱۷-۳- شرکت، طرف تجاری یا مدیر پنل ممکن است کدهایی را به عنوان کد تخفیف یا کد تخفیف سازمانی جهت انجام خدمات از طریق پنل خدمات نوبت آنلاین صادر و به کاربران ارائه نماید که با وارد کردن این کدها درصدی یا کل هزینەی سرویسهای خریداری شده کاسته می شود. نحوەی ارائه کدهای تخفیف منوط به تشخیص و صلاحدید شرکت، طرف تجاری یا مدیر پنل میباشد. مدیر پنل درخواست کننده کد تخفیف صرفا حق استفاده از انها برای اشخاص تعریف شده در پنل را دارد و کدهای صادره قابل خرید و فروش و انتقال به اشخاص دیگر نمیباشند در غیر این صورت شرکت حق ابطال کدهای صادره را خواهد داشت.
۱۸-۳- کاربران مشتری در صورت لغو سرویس رزرو شده شامل موارد ذیل میشوند: لغو نوبت تا ۸ ساعت قبل از زمان مراجعه بدون جریمه است؛ لغو نوبت بین ۸ تا ۴ ساعت قبل از زمان مراجعه شامل ۲۵٪ جریمه است؛ لغو نوبت بین ۴ تا ۲ ساعت قبل از زمان مراجعه شامل ۵۰٪ جریمه است؛ لغو نوبت ۲ ساعت قبل از زمان مراجعه شامل ۱۰۰٪ جریمه است.
تبصره ۵- با توجه به ذینفع بودن کاربر آرایشگر نسبت به وجه التزام لغو سرویس، کاربر مشتری رضایت خود را در پرداخت مبلغ وجه التزام به کاربر آرایشگر از طرف نوبت آنلاین اعلام و متعهد میباشد بعد از اعلام مبلغ وجه التزام و برابر فرآیند تعیین شده در اپلیکیشن اقدام به تسویه حساب مبلغ مذکور با نوبت آنلاین نماید.
ماده ۴ - هزینه ها و پرداخت
۱-۴- کاربران می پذیرند امکان استرداد هزینه هایی که بر اساس شرایط استفاده از خدمات اپلیکیشن به شرکت یا طرف تجاری میپردازند وجود ندارد. شرکت و طرف تجاری مغایرت در هزینه اعلامی و پرداخت شده را تنها در ۴۸ ساعت اولیه رسیدگی میکنند. بنابراین کاربران باید موضوع را در همان ۴۸ ساعت اولیه به اطلاع شرکت و طرف تجاری برسانند.
۲-۴- کاربران میپذیرند هزینەی ارائه خدمات رزرو نوبت از طرف آرایشگران مشخص میشود و پس از استفاده از آن نمیتوانند اعتراضی نسبت به هزینەی اعلام شده داشته باشند. بدیهی است از آنجایی که کاربران مجاز به عدم پذیرش هزینەی اعلام شده از سوی آرایشگر هستند، اما در صورت قبول، متعهد به پرداخت آن میشوند. به همین منظور کاربران با قبول این شرایط و قوانین به شرکت اختیار دریافت و وصول مبالغ مورد مطالبەی شرکت یا طرف تجاری را از محل موجودی حساب کاربری خود میدهند.
۳-۴- پرداخت هزینەی خدمات رزرو شده و سایر هزینههای اعلام شده توسط طرف تجاری فقط از طریق روشهایی که توسط شرکت یا طرف تجاری مشخص میشود میتواند صورت گیرد. این روش ها عبارتند از: پرداخت از طریق موجودی حساب کاربری نوبت آنلاین، کیف پول، کدهای تخفیف شرکت و سازمانی، پرداخت اینترنتی جهت افزایش موجودی حساب کاربری به آرایشگر. روشهای پرداخت محدود به موارد مذکور بوده است. هرگونه روش دیگری نظیر کارت به کارت، تهاتری و غیره مورد تایید شرکت نیست و در این صورت شرکت هیچگونه مسئولیتی بر عهده نخواهد داشت.
۴-۴- کاربران میپذیرند هزینەی خدمات اعلام شده از سوی آرایشگر، ممکن است بسته به شرایط از جمله نوع خدمت، زمان مورد نیاز برای خدمت و یا عوامل دیگر متغیر باشد. رقم اعلام شده از سوی آرایشگر بر اساس استانداردهای قیمت گذاری اتحادیه و صنف آرایشگران تعیین شده است و در صورت پذیرش آن از سوی کاربران حق طرح هیچگونه ادعا و اعتراضی درباره آن وجود نخواهد داشت.
۵-۴- کاربر آرایشگر از هزینه نوبتهای دریافتی، مبلغ مشخصی را به عنوان حق استفاده و بهره برداری از نرم افزار (کمیسیون) به شرکت پرداخت مینماید. مبلغ کمیسیون ممکن از در طول مدت زمان تغییر کند.
۶-۴- کاربران ملزم به پرداخت کلیه هزینه های اعلام شده توسط طرف های تجاری هستند.
ماده ۵ - مسئولیت نوبت آنلاین
۱-۵- شرکت و طرف تجاری با تمام امکانات خود از جمله مرکز تماس ۲۴ ساعته، واحد رسیدگی به شکایات و فرایند میانجیگری، تمامی تلاش خود را برای جلب رضایت کاربران و رفع هرگونه اختلاف احتمالی بین آنها در زمان استفاده از خدمات نوبت آنلاین و سوپر اپ نوبت آنلاین به کار میگیرند.
۲-۵- شرکت و طرف تجاری با استفاده از نظارتهای خود و انجام نظرسنجی از کاربران پس از پایان ارائه خدمات تلاش می کند خدمات با کیفیت مطلوب به کاربران ارائه دهد.
۳-۵- شرکت و طرف تجاری برای فراهم کردن امکان استفاده از خدمات نرم افزاری توسط دستگاه های کاربران تلاش می کنند، اما تضمینی نسبت به اجرا شدن آن روی همەی دستگاه ها یا شبکه های ارتباطی (اینترنت، شبکەی تلفن همراه و … ) نخواهد داد.
۴-۵- اطلاعات کاربران به عنوان اطلاعات محرمانه نزد شرکت و طرف تجاری محافظت شده و دسترسی به آن توسط اشخاص ثالث ممنوع بوده، مگر برابر قانون و تصمیم مقام ذیصلاح قضایی. بنابراین در موارد قانونی و هم چنین درخواست و صدور دستور مقتضی از سوی مراجع قضایی، شرکت مکلف به ارائەی اطلاعات کاربران به مراجع مذکور است. لازم به توضیح است که ارائه اطلاعات کاربری صرفا از طریق اپلیکیشن امکان پذیر است و به منظور حفظ امنیت اطلاعات کاربران و اصل محرمانگی، ارائه اطلاعات کاربری به خود کاربر و اشخاص ثالث به صورت تلفنی و حضوری مقدور نیست، مگر به حکم قانون.
۵-۵- چنان چه هر یک از کاربران نوبت آنلاین در زمان استفاده از خدمات آن با مشکلی مواجه شوند برابر شرایط فوق می توانند شکایت خود را از طریق مرکز تماس ۲۴ ساعته و واحد رسیدگی به شکایات نوبت آنلاین مطرح کنند. شرکت یا طرف تجاری پیگیری لازم را بنا به مورد انجام خواهد داد و تلاش خود را جهت حل و فصل اختلافات به عمل خواهد آورد .
۶-۵- همەی اطلاعات مورد نیاز کاربران درباره نحوه و شرایط ارائه خدمات نوبت آنلاین و استفاده از نرم افزارهای ارائه دهنده خدمات، توسط شرکت و طرف تجاری در نرم افزار قرار داده شده است. اشخاص می توانند با مراجعه به قسمت مذکور و مطالعەی آن کاملا با شرایط ذکر شده و خدمات نوبت آنلاین آشنا شوند. همچنین همکاران شرکت در مرکز تماس به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی هرگونه ابهام و سوال کاربران هستند.
۷-۵- مسئولیت شرکت و طرف تجاری فقط در فرضی متصور است که کاربران از طریق اپلیکیشن اقدام به اخذ خدمات از جمله ارسال درخواست و قبول توسط کاربر دیگر کرده باشند. لذا اگر کاربر آرایشگر و کاربر مشتری که در اپلیکیشن نوبت آنلاین ثبت نام کرده اند خارج از اپلیکیشن با یکدیگر بر انجام سفر توافق کنند هیچ گونه مسئولیتی متوجه شرکت نخواهد بود.
ماده ۶ - مسئولیت کاربران
۱-۶- مسئولیت همەی اقدامات و افعال کاربران که ناشی از عدم رعایت قوانین موضوعه جمهوری اسلامی ایران از جمله قانون مجازات اسلامی (ارتکاب جرم در هنگام استفاده از خدمات اپلیکیشن نوبت آنلاین) و قوانین مدنی (ورود خسارت به اموال کاربران) باشد، برعهدەی شخص متخلف بوده و شرکت و طرف تجاری هیچ گونه مسئولیتی در قبال اعمال و افعال فوق نداشته و نخواهند داشت. شرکت و طرف تجاری میتوانند ضمن غیر فعال کردن حساب کاربری متخلف، از طریق مراجع ذیصلاح، اقدامات قانونی را علیه نامبرده نسبت به احقاق حقوق قانونی خود به عمل آورند.
۲-۶- هرگونه اقدامی از سوی کاربران که منجر به ورود خسارت به شهرت، اعتبار و دارایی های شرکت یا طرف تجاری شود تخلف از شرایط قراردادی و قانونی تلقی خواهد شد. شرکت یا طرف تجاری این حق را برای خود محفوظ می داند که حساب کاربر متخلف را مسدود کند و در صورت نیاز اقدامات قانونی لازم را علیه متخلف به عمل آورد و خسارت و حقوق قانونی خود را مطالبه کند.
۳-۶- کاربر آرایشگر متعهد می شود تنها از علایم و اقلام سازمانی که توسط نوبت آنلاین تهیه و در اختیار او گذاشته شده است استفاده کند. مسئولیت استفاده از اقلام و علایمی که سبب ایجاد مشابهت و اشتباه برای کاربران مشتری و یا سایر اشخاص اعم از حقیقی و یا حقوقی شود، به عهدەی کاربر آرایشگر است. در این موارد شرکت می تواند نسبت به قطع ارائه خدمات با شخص متخلف و پیگیری قانونی اقدام کند و شخص متخلف مکلف به جبران خسارات وارده به شرکت خواهد بود.
۴-۶- مسئولیت رعایت همەی قوانین و مقررات اتحادیه و صنف آرایشگران بر عهدەی کاربران آرایشگر است.
۵-۶- کاربران مکلف به رعایت کلیه شرایط و قوانین منتشرشده در اپلیکیشن و سایت طرف تجاری استفاده کننده از خدمات نوبت آنلاین هستند و در صورت نقض تعهدات و شرایط مذکور مسئول پذیرش کلیه آثار ناشی از تخلف در قبال طرف تجاری خواهند بود.
۶-۶- در صورت لغو بیش از تعداد مجاز درخواست توسط کاربر آرایشگر در طی روز، که از طریق اپلیکیشن به اطلاع کاربر متخلف رسانده میشود، کاربر آرایشگر متعهد و ملتزم میباشد مبلغ مشخصی را به عنوان وجه التزام قراردادی پرداخت نماید. وصول تمام یا قسمتی از خسارات و وجه التزام فوق یا تهاتر ان با موجودی ریالی کاربر آرایشگر نزد شرکت بلامانع است و کاربر در این خصوص رضایت بدون قید و شرط خود را اعلام می نماید و یا در صورت عدم کفایت مطالبات کاربر آرایشگر نزد شرکت برای جبران خسارت وارده و وجه التزام فوق، شرکت مجاز خواهد بود نسبت به مطالبه آنها از کاربر آرایشگر از طریق مراجع ذیصلاح قضایی اقدام نماید.
ماده ۷ - موارد فنی
۱-۷- کاربران حق ندارند هیچ گونه تلاشی در جهت استخراج سورس کد Source Code نرم افزارهای نوبت آنلاین شامل دیکامپایل Decompile ، مهندسی معکوس Reverse Engineering یا فعالیت های مشابه انجام دهند، مگر اینکه اجازەی چنین کاری به صورت قانونی صادر شده باشد.
۲-۷- کاربران مجاز نیستند با استفاده از روش های Framing یا Mirroring و روش های دیگر، نسخەی دیگری از خدمات نوبت آنلاین را روی سرورهای دیگر ارائه کنند. همچنین کاربر مجاز نیست در نرم افزار نوبت آنلاین یا در روش ارائەی خدمات تغییر یا اخلالی ایجاد کند.
۳-۷- کاربران حق ندارند نرم افزار یا اسکریپتی با هدف ایندکس گذاری (Indexing) ، مطالعه یا هرگونه فعالیت داده کاوی روی خدمات اجرا کنند.
۴-۷- کاربران حق ندارند هیچ فعالیتی در راستای حصول دسترسی غیرقانونی و غیرمتداول به هیچ بخش از اپلیکیشن نوبت آنلاین، یا سامانه های مرتبط با نوبت آنلاین انجام دهند.
ماده ۸ - محتوای تولید شده توسط کاربران
شرکت یا طرف تجاری ممکن است در شرایطی به کاربران اجازه دهند که در وب سایت، نرم افزار موبایل، شبکه های اجتماعی و یا سایر بخش های این سامانه، عکس، متن، فایل صوتی، فایل تصویری یا فایل های مشابه منتشر کنند. مالکیت این مطالب همچنان متعلق به کاربران خواهد بود. اما با ثبت آن ها در خدمات مرتبط به نوبت آنلاین یا سوپر اپ نوبت آنلاین، کاربران این حق را به شرکت یا طرف تجاری می دهند که اطلاعاتی را که از حالت محرمانه خارج شده است، منتشر کنند و یا به اشخاص حقیقی یا حقوقی دیگر منتقل کنند .
ماده ۹ - قطع خدمات
شرکت یا طرف تجاری به هر دلیلی به این نتیجه برسد که حضور هر یک از کاربران اعم از آرایشگر یا مشتری یا مهمان می تواند امنیت و آرامش کسب و کار و یا دیگر کاربران را در معرض تهدید قرار دهد، طبق صلاحدید خود مجاز به مسدود کردن حساب کاربر مذکور یا عدم اجازه استفاده از خدمات به صورت موقتی یا دائم است. اگر کاربران تعهدات این شرایط و قوانین را رعایت نکنند یا دسترسی آنها به خدمات نوبت آنلاین یا طرف تجاری خطرناک باشد یا مطلوب نباشد، شرکت حق حذف دسترسی کاربر مذکور را به خدمات نوبت آنلاین دارد. در این صورت، کاربر حق طرح هیچگونه ادعا و یا اعتراضی را نخواهد داشت.
ماده ۱۰ - توافق از راه دور
۱-۱۰- کاربران توافق می کنند برای مبادلەی آسان اطلاعات و انجام توافقات جدید، همەی تغییرات و الحاقیه های شرایط و قوانین حاضر اعم از تغییر و اضافه کردن شروط آن، تنظیم قراردادها، اخطاریه ها و ابلاغیه های مربوط به شرکت یا طرف تجاری، از طریق اپلیکیشن نوبت آنلاین به عمل آید و کاربران ضمن پذیرش اطلاع از شرایط و روند اجرایی توافق از راه دور و به صورت الکترونیکی، موافقت خود را نسبت به اعمال هرگونه شرایط و توافق جدید را از طریق فضای مجازی و به صورت الکترونیکی اعلام می کنند.
۲-۱۰- حساب کاربری متعلق به شخص کاربر و استفاده از آن قائم به شخص کاربر و غیر قابل انتقال است. کلیه مسئولیت های مربوط به حفظ و حراست از حساب کاربری برعهدەی کاربر دارای حساب کاربری است. کاربران ضمن پذیرش کلیه مسئولیت ناشی از استفاده حساب کاربری، همەی داده پیام های صادره از طریق حساب کاربری مذکور اعم از شکل، عبارت، تاییدیه، انتخاب اشکال و تایید آنها را منتسب به خود دانسته و هرگونه ادعایی نسبت به انکار، تردید و جعل داده پیام های ارسال شده از ناحیۀ کاربران غیر قابل استماع و مردود است.
۳-۱۰- کاربران میپذیرند هرگونه رویه، اشکال، عبارات مبین تایید و اعلام قبولی و تصدیق داده پیام های صادره از طرف شرکت یا طرف تجاری به منزله امضا الکترونیکی و قبولی محسوب میشود و هرگونه ادعایی نسبت به امضا و قبولی مذکور غیر قابل استماع و مردود است.
۴-۱۰- کلیه رویه های حقوقی و فنی اعم از احراز هویت کاربر، ایجاب و قبول، امضای الکترونیکی و تاییدیه های مرتبط ارائه شده توسط شرکت یا طرف تجاری جهت انعقاد قرارداد الکترونیکی با کاربران از طریق اپلیکیشن، مورد قبول کاربران بوده و هرگونه روش فنی جهت تنظیم قرارداد از جمله ایجاب و قبول به مثابه توافق کتبی است. هرگونه ادعایی اعم از انکار و تردید نسبت به قرارداد الکترونیکی غیر قابل استماع و مردود است.
۵-۱۰- با توجه به انعقاد قرارداد حاضر به صورت الکترونیکی و در فضای مجازی، کاربران موافقت خود را نسبت به تعیین اقامتگاه شرکت و طرف تجاری، به عنوان محل انعقاد قرارداد، اعلام میکند.